Hoe Outdoor Advertising nog beter wordt

Deze content is 8 jaar oud. Graag hiervoor je aandacht als je onderstaande artikel leest.

Om mensen op het juiste moment te bereiken moet je weten waar zij zich bevinden in de Customer Journey. Met Outdoor Advertising is dit vaak lastig, omdat je weinig weet over de passanten van deze advertenties. Maar de volgende stap lijkt te zijn gezet.

 

Door mobiele gegevens en online gegevens te combineren is het mogelijk om veel meer te zeggen over het publiek dat de advertenties passeert. Het out door bord kan dan ook de advertenties daarop weer aanpassen. Genoeg redenen voor een goede discussie over mogelijkheden, maar zeker ook privacy!

 

Meer weten? Lees het hier: New York Times over Outdoor Advertising of neem contact met ons op!

IM Lounge About the author

info@imlounge.nl

IM Lounge is een Media Performance agency. Wij ontwikkelen media strategieën en doen media-inkoop. Wij zorgen voor de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep op het juiste moment. Daarbij geloven wij dat mediastrategie tegelijkertijd met de creatie strategie moet worden ontwikkeld.