IM Lounge breidt MT uit met Jan-Willem Stoop 

Sinds februari is Jan-Willem Stoop (40) na zes jaar terug bij IM Lounge en versterkt hij het MT van het Amsterdamse media performance bureau. Hiervoor was Jan-Willem Client Partner bij OMD Nederland en werkte hij in verschillende rollen bij RAI Amsterdam en Lost Boys (onderdeel van het huidige Publicis). Bij IM Lounge gaat hij zich in de rol van Business Director bezighouden met de commerciële strategie. Daarbij is hij de schakel tussen de accountteams en bestaande en nieuwe klantrelaties. Ook zal hij de samenwerking met de andere labels van Ace verder vormgeven.

 

Acceleratie

‘Gaaf om na meer dan 6 jaar terug te zijn op een vertrouwd, maar toch ook compleet nieuw nest.’ aldus Jan-Willem. ‘Met de komst van Ace is dit hét moment om als media label te accelereren en samen met onze zuster labels meer geïntegreerde proposities neer te zetten.’ 

 

Rutger Schouten op Operations

Om de groei die IM Lounge doormaakt verder te stroomlijnen gaat Rutger Schouten (30) een compleet nieuwe rol vervullen bij het bureau. Met meer dan 10 jaar ervaring binnen IM Lounge op media strategie en executie, gaat hij zich nu richten op de Strategie & Business Operations. Rutger: ‘Te gek om deze nieuwe uitdaging op te pakken. Ik kijk ernaar uit om samen met ons snel groeiende team en de collega’s binnen Ace onze processen en services naar het volgende niveau te brengen’.

 

‘Ik ben onwijs blij met de terugkeer van Jan-Willem, die ons al door en door kent.’ zegt Arno Meijerink, founder & Managing Director van IM Lounge. ‘Het geeft ruimte voor de ontwikkeling van nieuwe en innovatieve proposities. Samen met Rutger in het MT en het team van media specialisten komen we hiermee in een nieuwe fase met ons bureau. Daarbij staat de ontwikkeling van een positieve cultuur intern en met onze klanten centraal. Alleen daarmee trekken we nieuw talent aan, waar we druk naar op zoek zijn.’

 

Over IM Lounge

IM Lounge is een Media Performance agency. Het bureau ontwikkelt datagedreven mediastrategieën en doen media-inkoop. Met een team van specialisten zorgt IM Lounge voor de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep op het juiste moment voor klanten zoals Aldi, KWF, IG, Wij zijn Mind en Signify. IM Lounge is onderdeel van Ace.


Over Ace

IM Lounge is onderdeel van Ace, een new skool bureaugroep met de beste bureaus op hun gebied van Nederland. Ace bestaat momenteel uit de bureaus: Airborne (Audio), AMARU (Cultural Consultancy & Branding), Blauw Gras (Social Media), Born05 (digital branding), Fitzgerald (External & Internal PR), Glasnost (PR & Storytelling), HERC (Advertising & brand culture), IM Lounge (Media Performance), Label A (Digital Products), Newborn (Innovation & Ventures) en Off The Record (Data & Growth). De groep werkt voortdurend aan een volledig geïntegreerd aanbod voor merken, die relevant in contact willen staan met mensen over alle contactmomenten heen. Er zijn zo’n 300 werknemers werkzaam, vanuit Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. De groep werkt o.a. voor: 538, Hartstichting, KLM, Pon, Samsung, Unilever en YoungCapital. Meer informatie: www.thisisace.nl

 

Foto: v.l.n.r. Rutger Schouten en Jan-Willem Stoop (Credits: Tessa Meulman – 2022)

Arno Meijerink About the author

arno@imlounge.nl

Managing Director | T. +31(0)207727577 | M. +31(0)644910844