
Lassie onthult met Epidemie en IM Lounge nieuwe Rijst en Bonen Burgers
Lassie introduceert nieuwe Rijst en Bonen Burgers. Deze zijn minstens net zo lekker als gewone hamburgers. Om dit te bewijzen begon Lassie, met hulp van creatief partner Epidemie, in het geheim een Foodora restaurant genaamd Burger Proof. Zo konden mensen onbevooroordeeld de burgers proeven en zelf ervaren hoe lekker ze zijn. De reacties van mensen zijn gefilmd en worden nu ingezet voor onder andere een online video campagne.
IM Lounge verzorgt de media-inkoop voor de campagne. Het doel is iedereen op de hoogte te brengen van hoe lekker de nieuwe Rijst en Bonen burgers zijn. Door verschillende kanalen op elkaar af te stemmen versterken wij deze boodschap. Als eerste ondersteunden wij bij het opbouwen van het bereik van Burger Proof. Hierna zetten wij een multi channel campagne in met onder andere Facebook, Instagram, YouTube en banners. Met behulp van data-driven targeting worden nieuwe doelgroepen aangeboord als ook de doelgroepen die al in beeld zijn, opnieuw bereikt met de nieuwe boodschap.
Lees meer over deze campagne op onder andere adformatie.nl en marketingtribune.nl.
Wil je meer weten over hoe wij jouw boodschap kunnen versterken? Neem vrijblijvend contact op.