
IM Lounge samen met Marine Museum aan de slag met Zeeslag
In samenwerking met onze creatieve partner Epidemie zijn we voor het Marine Museum van start gegaan met een eerste gezamenlijke campagne: de Zeeslag tentoonstelling. Deze nieuwe expositie is opgezet om twee grote zeeslagen uit de Nederlandse geschiedenis te herdenken. Dit zijn de Tocht naar Chatham (1667) en de Slag in de Javazee (1942). Hierin spelen diverse bekende historische personen een rol, zoals Michiel de Ruyter en Karel Doorman. Bij deze slagen voor het vaderland was het erop of eronder. De doelstelling van de campagne is om zoveel mogelijk bezoekers voor de expositie te realiseren.
Cross-mediaal
We zetten in op een cross-mediale inzet die de gehele customer journey beslaat. De kanalen selectie bestaat zowel uit online (Facebook, display, zoekmachine marketing) als offline media kanalen (radio, print & outdoor). Hier is voor gekozen, omdat deze media elkaar versterken en de doelgroep goed de bereiken is op de verschillende kanalen. Zoals we bij al onze campagnes adverteren we met data-driven targeting. Dit betekent dat we site-bezoek en affiniteitscategorieën inzetten om zo relevant mogelijke advertenties te tonen.
Eerste flight
De Zeeslag expositie is tot en met 2019 te bewonderen in het Marine Museum in Den Helder. Deze eerste campagne loopt in ieder geval tot het einde van dit jaar. Op basis van de continue optimalisaties en learnings die we op doen tijdens deze campagne bouwen we verder aan het succes van de expositie.
Meer info
Ook op zoek naar een data-driven oplossing? Neem vrijblijvend contact met ons op.