New client: Daelmans

Daelmans Stroopwafels kiest voor Ace agencies Blauw Gras en › IM Lounge

Daelmans, de Nederlandse stroopwafelkoning, heeft besloten om de handen ineen te slaan met Blauw Gras en IM Lounge, twee toonaangevende bureaus van de Ace-groep. Het doel? Ze willen de stroopwafel, een oer-Hollandse lekkernij, nog populairder maken in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk.

 

Blauw Gras, een social-first creatief bureau, gaat aan de slag om Daelmans een flinke creatieve boost te geven op platforms zoals Instagram en Facebook.  › IM Lounge, de mediastrategen van de groep, gaat zorgen dat de stroopwafels van Daelmans direct in beeld komt bij de nieuwe doelgroepen. Door slimme keuzes te maken in waar en wanneer de stroopwafels onder de aandacht worden gebracht, willen ze ervoor zorgen dat iedereen in de VS en het VK straks naar de stroopwafels verlangt.

 

Door samen te werken met Blauw Gras en › IM Lounge, gelooft Daelmans dat hun stroopwafels een grote hit zullen worden in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het familiebedrijf is er klaar voor om de wereld te veroveren met hun lekkere stroopwafels!

 

Rutger Schouten About the author

rutger@imlounge.nl

Operations & Lead Media Consultant | T. +31(0)207727577 | M. +31(0)643523463