Onderzoek Adformatie: helft Nederlanders wil aan de adblocker | Adformatie

Deze content is 8 jaar oud. Graag hiervoor je aandacht als je onderstaande artikel leest.

De inkomsten en daarmee toekomst van uitgevers wordt bedreigd door adblockers. Maar moeten we ook niet beter luisteren naar de bezoeker? De oplossing die de bezoeker nu kiest is om advertenties te blokkeren met een adblocker, omdat deze irriteren en bedreigend lijken. Het is voor de online industrie nu zaak om opzoek te gaan naar de balans tussen advertentie, content en privacy. Alles draait daarbij om 2 begrippen: transparantie en privacy. Betaalt de bezoeker met zijn aanwezigheid, zijn gegevens of door een kleine betaling te doen en weet deze bezoeker dat ook? Complexe materie en ik kijk alvast uit naar ideeën, oplossingen en innovatie. Bekijk vooral ook het adformatie onderzoek: http://www.adformatie.nl/nieuws/onderzoek-adformatie-helft-nederlanders-wil-aan-de-adblocker

IM Lounge About the author

info@imlounge.nl

IM Lounge is een Media Performance agency. Wij ontwikkelen media strategieën en doen media-inkoop. Wij zorgen voor de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep op het juiste moment. Daarbij geloven wij dat mediastrategie tegelijkertijd met de creatie strategie moet worden ontwikkeld.