IM Lounge werkt samen met Rijksoverheid aan ‘Kies de beste band’

Deze content is 7 jaar oud. Graag hiervoor je aandacht als je onderstaande artikel leest.

Als je kiest voor goede banden bespaar je behoorlijk wat geld, ben je vriendelijker voor het milieu en rij je ook nog eens veiliger van A naar B. Om te zorgen dat elke automobilist achter deze voordelen komt, heeft het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, ANWB, VACO, BOVAG onze partner R&D Dept. opdracht gegeven een campagne te ontwikkelen.

 

Dit heeft geresulteerd in een samenwerking met voor verschillende gespecialiseerde partijen en een simpele site en quiz. 

 

Concept: R&D Dept. Animatie: Supermassive, Site: Eboost: serious digital happiness, Online campagne: IM Lounge DTP: Marco Fuchs

 

Onze rol

Binnen deze Kies de beste band campagne zijn wij verantwoordelijk voor de media-strategie, media inkoop en het meten van verkeer. Om de doelgroep zo goed mogelijk te bereiken zetten we een combinatie van Display-, Search- en Social Media Advertising in. Bovendien hebben we in samenwerking met de Nederlandse Stichting Geluidshinder een Google Grant toegewezen gekregen. Met een Google Grant kunnen goede doelen met een ANBI status tot wel $480.000 aan gratis advertentiegeld krijgen van Google.

 

Meer weten over deze Kies de Beste Band campagne, een Google Grant voor jouw goede doel en nu dus ook voor alle je vragen over auto banden: neem contact op!

 

IM Lounge About the author

info@imlounge.nl

IM Lounge is een Media Performance agency. Wij ontwikkelen media strategieën en doen media-inkoop. Wij zorgen voor de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep op het juiste moment. Daarbij geloven wij dat mediastrategie tegelijkertijd met de creatie strategie moet worden ontwikkeld.