IG is een online trading platform, waar traders rond de klok kunnen traden met de eerste 24-uur-turbo in Nederland, CFD’s, barriers en vanilla opties. Met het onlangs geopende kantoor in Amsterdam staat het lokale team dagelijks klaar voor ondersteuning. Met de campagne willen ze traders stimuleren om kansen te grijpen op hun platform: Herkennen, Traden, Bij IG.
› Campagne: awareness van IG Nederland en de opening van het Nederlandse kantoor in Amsterdam
› Media doelstelling: grootschalig bereik binnen de relevante doelgroep in combinatie met een hoge frequentie, en het genereren van kwalitatieve traffic
Voor IG hadden we online- en offline media ingekocht. Vanaf de start van de campagne werd er samengewerkt met Revitalize (creatiebureau) en Bellier (PR-bureau). De campagne begon met de opening van het kantoor in Amsterdam. Vanwege Covid was de lancering digitaal tijdens de online BeleggersFair in de Beurs van Berlage. De office launch campagne werd ondersteund met inkoop op o.a. BNR Radio, TVC (RTL Z), Online advertorials en een online campagne.
› De merkbekendheid van IG Nederland was enorm gestegen. Dankzij de campagne waren er meer brand searches waaarneembaar en steeg het verkeer en aantal demo-aanvragen.
Media strategie, Projectbeheer, Website tracking, Social advertising, SEA, Display advertising, Video advertising, Digital out of Home, Abri’s & Mupi’s
Neem eens contact met ons op: telefoon +31(0)207727577 of email contact@imlounge.nl.
(Digital) Out Of Home (DOOH), Analytics, Analytics, B2C, Display Advertising, Event, Event Marketing, Marketing Strategy, Offline Advertising, Offline Marketing, Online Advertising, Project Management, Radio, Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Marketing, Social Media, Social Media Advertising, TV