Al sinds 2014 werkt IM Lounge samen met VanMoof. Vanaf de oprichting van VanMoof is de filosofie: innoveren, zoeken naar de grenzen van wat een fiets moet zijn, lijken en hoe hij moet rijden.
Vanaf het eerste moment voelde we ook de persoonlijke betrokkenheid van alle mensen die werken bij VanMoof, waardoor er snel stappen gemaakt konden worden om een internationale uitrol te realiseren. Tien jaar later rijden er al 120.000 mensen wereldwijd op een VanMoof.
IM Lounge heeft daarbij zowel online als offline campagnes uitgevoerd, van LA tot Tokyo en van Kopenhagen tot Milaan. Door de datagedreven aanpak, konden we bovendien attributiemodellen opstellen in en onze mediaplanning inzetten.
Graag vertellen we je veel meer over de details en onze learnings. Of wil je meer weten over onze e-commerce campagnes die we voor andere klanten hebben uitgevoerd? Bekijk dan hieronder eens voor welke klanten we hebben gewerkt of lees onze cases.
Een keer sparren over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact op via email of bel ons op +31(0)207727577. Maar je kan ook rechts onder een chatgesprek starten.