Een doorlopende campagne van €40,000 mediabudget via Google Grant Pro account voor de non-profit stichtingen WIJ ZIJN MIND, MIND Blue en MIND Young.
› Campagne: De bespreekbaarheid en informatievoorziening van psychische problemen te verbeteren onder de Nederlandse bevolking
› Media doelstelling: Optimale investering van het gratis Google Ad Pro Grants mediabudget ($40.000 per maand). Daarbij zijn wij doorlopend website bezoekers kwaliteit aan het verbeteren, als ook het vergroten van de bezoekersaantallen
Om zichtbaarheid van alle thema’s te garanderen zijn 54 doorlopende campagnes ingericht, grotendeels gericht op de psychipedia (aandoeningen) en de subpagina’s hiervan, zoals symptomen, gevolgen en ervaringsverhalen. Met een dynamische campagne worden nieuwe pagina’s automatisch toegevoegd en kunnen zoekwoorden worden herkend waar eerder niet op werd geadverteerd. Via de nieuwste technieken (responsieve advertenties, conversiegericht bieden op kwalitatieve websitebezoekers die minstens 2 minuten blijven én 3 pagina’s bekijken) geven we meest efficiënt mogelijke invulling aan de campagnes.
› 500.000 extra website bezoekers (+43%) nadat wij het pro account overnamen
› Verbetering bezoekers kwaliteit
› Maandelijks $40.000 bespaard
› Set-up en onderhoud van Google Grant en Youtube for Non-profit
› Implementatie conversietracking & strategie
Analytics, Project Management, Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimising (SEO), Website Optimalisatie
Neem eens contact met ons op: telefoon +31(0)207727577 of email contact@imlounge.nl.
Analytics, B2C, Google Ad Grants, Project Management, Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimising (SEO), Voorlichting, Website Optimalisatie