Title Image

MEDIA BLOG

TV-reclames die een verhaal vertellen zijn effectiever

Een TV-commercial die een verhaal vertelt wordt beter herinnerd en is effectiever dan een commercial die schreeuwt. Dit blijkt uit onderzoek dat is uitgevoerd door onderzoeksbureau Neuro-Insight in opdracht van Thinkbox. Out take van dit onderzoek zijn vijf belangrijkste creatieve aspecten voor effectieve TV-reclames: Een (goed)...

Continue Reading

Alles over Google Analytics: #GAUC16

GAUC staat voor de Google Analytics User Conference. Deze negende editie is hét grootste evenement over Google Analytics van Europa! Bron: Google Analytics User Conference - GAUC Ook dit jaar is er weer een Google Analytics User Conference dat ondertussen bekend staat als #GAUC16. Het is voor iedereen in...

Continue Reading

IM Lounge aan de slag met Bruynzeel Keukens: “De Keuken die werkt”

Misschien heb je het al gezien en/of gehoord: “De Keuken die werkt” campagne van Bruynzeel Keukens. Met deze boodschap gaat Bruynzeel Keukens dit jaar mensen inspireren om hun onhandige keuken te vervangen voor een keuken die wel werkt. Being There is verantwoordelijk voor de strategische / creatieve invulling van deze nieuwe...

Continue Reading