Fundraiser Online: Zin en onzin van ‘likes’ bij goede doelen
See on Scoop.it - Google GrantsWaarom wilden we ook alweer die likes hebben? Daar hadden we als goed doel een paar redenen voor...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Google GrantsWaarom wilden we ook alweer die likes hebben? Daar hadden we als goed doel een paar redenen voor...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge) Google heeft sinds kort twee mooie nieuwe advertentie-features gelanceerd.See on www.marketingfacts.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge)Elk jaar voegt het Europese departement van het IAB alle nationale rapporten samen tot 1 Europees online advertisingrapport. Daaruit blijkt dat de Europese digitale advertentiemarkt in 2012 goed was voor 24,3 miljard euro.See on www.marketingfacts.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge)Doe jij het ook? Voordat je een product of dienst afneemt eerst vragen om referenties of beoordelingen? Uit je eigen netwerk of vriendenkring, of via beoordelingen van volstrekt onbekenden? Bijna iedereen doet het.See on www.marketingfacts.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge) In de strijd om de aandacht van de consument lijkt een eenvoudige regel wel eens te worden vergeten: we hebben aandacht voor wat ons interesseert en vooral voor wat ons bovenmatig interesseert. We...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge)Sociale media genereren nauwelijks verkeer naar webwinkels, hoewel ze wel bijdragen tot merkbekendheid. Dat stelt Monetate in een onlangs verschenen studie.See on www.emerce.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Google Grants Hoe doen de Nederlandse goede doelen het op Pinterest? See on fundraiseronline.blogspot.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Interactive Media Lounge (by IM Lounge) De nummer 1 is een belangrijke factor: de kwaliteit van het product is voor 56% doorslaggevend voor de koop. Logisch. De nummer twee is welzeker opvallend en betreft gratis verscheping van het product bij een online...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Google GrantsOnderzoek toont zes segmenten in donateurs aan: de royale babyboomer, de welwillende AOW-er, de loyale donateur, de connected gemakszoeker, de aan-de-deur-gever en de sporadisch donerende levensgenieter.See on www.marketingonline.nl...
Continue ReadingSee on Scoop.it - Google Grants Learn how to create an analytics plan for your non-profit. This post will help you identify critical data, create an implementation plan and implement a tool like Google Analytics.See on cutroni.com...
Continue Reading