Title Image

MEDIA BLOG

We listen to the Airborne Podcast “GIEP”

› We luisteren naar de Airborne Podcast "GIEP", over een van de meest invloedrijke reclamemensen die ons land ooit heeft gekend, Giep Franzen.   De Podcast GIEP vertelt het verhaal van hoe reclame in Nederland volwassen werd. In de afgelopen halve eeuw heeft het zich ontwikkeld tot...

Continue Reading

Inflatie in 2022 en de stijgende mediakosten

Dit artikel op WARC trok deze week onze aandacht "Mediakosten stijgen met 4,5% in 2022, vooral door tv en online video". Dit komt uit de Q1 2022-update van het Media Inflation Report van ECI Media Management. Zij onderzoeken de trends in media-inflatie wereldwijd, per regio...

Continue Reading

Case: Wij zijn MIND – Hoe wij een Google Ad Grants Pro account maximaliseren

Wij zijn MIND bevordert de bespreekbaarheid en informatievoorziening van psychische problemen onder de Nederlandse bevolking. Een van de meest gebruikte kanalen voor veel personen die met deze onderwerpen bezig zijn, is: Google! Daarvoor is organische vindbaarheid cruciaaal (SEO), maar is er ook vanuit Google advertentiebudget...

Continue Reading

GDPR & Privacy: Wat u moet weten?

Vanaf 25 mei 2018 geldt de GDPR-wetgeving. Burgers binnen de EU moeten op de hoogte worden gesteld als er data van ze wordt verzameld, door wie dit gebeurt en waarvoor deze wordt gebruikt. Wij doken er in voor onze klanten, met hieronder de antwoorden op...

Continue Reading

Google Grants: $10.000 gratis search budget

› JOUW GOEDE DOEL BETER VINDBAAR? Google maakt het mogelijk voor jouw goede doel, museum, stichting of vereniging om gratis te adverteren. Elke maand opnieuw $10.000 gratis advertentiebudget.  De voordelen van een Google Grant: › Top positie op Google › Beter gevonden worden op belangrijke zoekwoorden › Meer website bezoekers › Meer leden en/of donateurs › Meer aandacht...

Continue Reading

Case: ECP Veiliginternetten – Digitaal Nalatenschap: Niemand weet hoe het moet, iedereen wil het weten

Uit naam van veiliginternetten.nl organiseert ECP mediacampagnes gericht op de verbetering van awareness over online veiligheid en privacy. Bij Digitaal Nalatenschap was de doelstelling Nederlanders te informeren over de mogelijkheden die er bestaan om het online nalatenschap te regelen.   › Doelstelling: › Campagne: de Nederlandse bevolking informeren...

Continue Reading