Title Image

MEDIA BLOG

Case: ECP Veiliginternetten – Digitaal Nalatenschap: Niemand weet hoe het moet, iedereen wil het weten

Uit naam van veiliginternetten.nl organiseert ECP mediacampagnes gericht op de verbetering van awareness over online veiligheid en privacy. Bij Digitaal Nalatenschap was de doelstelling Nederlanders te informeren over de mogelijkheden die er bestaan om het online nalatenschap te regelen.   › Doelstelling: › Campagne: de Nederlandse bevolking informeren...

Continue Reading

Case: Ternair – Lead optimalisatie campagnes voor een B2B tech klant

Ternair is een Marketing Automation platform voor het creëeren van data-driven doelgroepen en uitvoeren van één-op-één gepersonaliseerde marketing vanuit vrijwel elk denkbaar kanaal. Wij hebben hen ondersteund met een campagnes voor het verbeteren van de naamsbekendheid, website bezoekers aantallen en vooral leads voor het marketing...

Continue Reading

Case: BOIP – Optimale zoekmachine campagnes voor goede ideeën

Het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP) is de officiële instantie voor de registratie van merken en modellen in de Benelux. Daarnaast kan BOIP het bestaan van een idee op een bepaalde datum vastleggen in een i-DEPOT.   › Doelstelling: › Campagne: Verhogen van aantallen registraties van merken,...

Continue Reading

We wish you all a Happy New Year!

Happy New Year! The new year has begun and for many of us, 2021 means 365 days full of new possibilities. Are you excited yet? We know we are! Looking forward to be working even more closely with all of you in 2021! Warm wishes from all of...

Continue Reading

Case: STRAF_WERK – De optimale data-funnel event campagne

› Projectomschrijving: Het house- en techno evenement waar internationale legendes de stages delen met lokale helden. STRAF_WERK is sinds 2011 een absoluut begrip onder de Amsterdamse uitgaanspubliek, hoewel het inmiddels steeds meer feesten organiseert in andere regio's van Nederland.   › Doelstelling: › Campagne: uitverkopen van het festival met...

Continue Reading

Case: Pleinvrees On Tour – Data-driven lokale event campagnes

Met de gear in de hand, trekt Pleinvrees door 't ganze land. Met shows in Nijmegen, Groningen, Utrecht en uiteindelijk de thuisbasis Amsterdam biedt On Tour een line-up die men niet vaak ziet.   › Doelstelling: › Campagne: Uitverkopen van de evenementen › Media doelstelling: Grootschalig bereik onder de...

Continue Reading

Case: Pleinvrees Festival – Structureren van een festival campagne

  Het familiaire Amsterdamse house- en technofestival waar jaarlijks 10.000 tot 15.000 bezoekers samenkomen.   › Doelstelling: › Campagne: Festival uitverkopen, het behouden en verbeteren van de brand image › Media doelstelling: Ticketsales te attribueren aan advertenties, bereik onder de doelgroep in Amsterdam en grote steden, verlaging van de CPA...

Continue Reading

Case: Kies De Beste Band – Kennis verbeteren via on- en offline campagnes

Meerdere awareness campagnes over de verbetering van kennis over zomerbanden en later in het jaar winterbanden, met een effectmeting aan de hand van een kennisquiz.   › Doelstelling: › Campagne: De verbetering van veiligheid op de weg, en kennis hiervan, onder de Nederlandse bevolking › Media doelstelling: Creëeren van...

Continue Reading

Case: Studio Festivale – Een nieuw Festival (dat nooit van start ging)

› Projectomschrijving: Een samenwerking met Europa's grootste festivalpartijen voor een gloednieuw festival in het zuiden des lands: STRAF_WERK, Pleinvrees, Elrow, The Masquerade By Claptone, Braaf & Losjes. Een line-up zoals het zuiden van het land nog nooit gezien heeft.   › Doelstelling: › Campagne: het neerzetten van de brand...

Continue Reading