Title Image

MEDIA BLOG

Het effect van stopen met adverteren

Long-Term Impact on Brand Health Les Binet, hoofd Effectiviteit bij adam&eveDDB, heeft onlangs een essentieel onderwerp onder de aandacht gebracht dat bij elke marketeer weerklank vindt: de langetermijnimpact van het stopzetten van reclame, vooral tijdens economische recessies. Merken die een jaar lang geen reclame meer maken, verliezen...

Continue Reading

Impact van Advertising op Economische Groei 📊

Een recent uitgebreid onderzoek in 17 landen en waarbij gegevens van 1998 tot 2019 werden geanalyseerd, heeft een krachtig inzicht onthuld: adverteren is niet alleen maar een kostenpost; het is een strategische investering die substantiële economische waarde voortbrengt. Naast zijn economische kracht beschikt reclame over het...

Continue Reading

New client: FIOM – Specialisten onverwachte zwangerschappen

› New client! FIOM   Specialisten in onverwachte zwangerschappen.   Als het gaat om onverwachte zwangerschappen, staat keuzevrijheid bij hen centraal ✊ FIOM stelt zich een wereld voor waarin elke (onbedoeld) zwangere vrouw de mogelijkheid heeft om een weloverwogen beslissing te nemen op basis van hun dagelijks leven, toekomst...

Continue Reading

We’re Meta Business Partners!

Yes! › IM Lounge is nu een gecertificeerde Meta Business Partner. Dit betekent dat we de kennis, expertise en middelen hebben om onze klanten te helpen met alles rondom Facebook en Instagram. Zoek ons op: https://lnkd.in/eqCJnpau Deze badge wordt toegevoegd aan onze verzameling Google Ads Partner- en...

Continue Reading

TV-bestedingen H1 Rapport 2022

Ja, je leest het goed. De markt voor spot- en non-spotbestedingen heeft een recordhoogte bereikt van €460 mln., een groei van +13%, terwijl de tv-schermtijd met bijna net zoveel is gedaald in de eerste helft van dit jaar. Wij vinden het heel vreemd en tegenstrijdig.   Hoe...

Continue Reading