Title Image

MEDIA BLOG

Case: HISWA te Water – Omnichannel event campagne met een record aantal kaartverkopen

Het grootste watersport evenement van Nederland, gehouden in de Batavia Haven te Lelystad. De plek waar watersport exposanten en bezoekers samenkomen voor de presentatie van ruim 300 verschillende boten.   › Doelstelling: › Campagne: Awareness over evenement en kaartverkoop onder de doelgroep met bovengemiddelde welstand › Media doelstelling: Toename...

Continue Reading

Case: Lasinstituut – Van Search & SEO tot een optimale website

Het Lasinstituut is een opleidingscentrum voor NIL-gecertificeerde las- en handvaardigheidsopleidingen.   › Doelstelling: › Campagne: inschrijvingen voor lasopleidingen en vergroten naamsbekendheid › Media doelstelling: inschrijvingen, verhogen websitebezoekers uit SEA & organisch verkeer   › Media strategie: Wij hebben de website Lasinstituut.nl aangepakt voor een optimale vindbaarheid, een betere navigatiestructuur en meer conversie....

Continue Reading

IM Lounge introduceert: Johan Arends

Eind maart stapte er bij IM Lounge een Volendamse growth hacker over de drempel. Met een vriendelijke aard, ervaring met digitale communicatie en een specialisatie in online marketing. Vanuit IM Lounge was het daarom niet moeilijk om te kiezen. Maar wat vindt Johan er tot...

Continue Reading