Shamir: Rebranding campagne gericht op B2B-klanten en prospects

› Projectomschrijving: Shamir had zichzelf in 2020 opnieuw gepositioneerd. Hierbij hadden zij een vernieuwd logo en huisstijl. Dit hadden zij gepromoot onder de huidige klanten, maar dit verliep niet naar wens. Vandaar dat ze onze hulp hadden ingeschakeld om het merk nog beter onder de aandacht...

Read More

IG: Omnichannel campagne met een verhoogde brand awareness

  › Projectomschrijving: IG is een online trading platform, waar traders rond de klok kunnen traden met de eerste 24-uur-turbo in Nederland, CFD's, barriers en vanilla opties. Met het onlangs geopende kantoor in Amsterdam staat het lokale team dagelijks klaar voor ondersteuning. Met de campagne willen ze...

Read More

STRAF_WERK: De optimale data-funnel event campagne

Het house- en techno evenement waar internationale legendes de stages delen met lokale helden. STRAF_WERK is sinds 2011 een absoluut begrip onder de Amsterdamse uitgaanspubliek, hoewel het inmiddels steeds meer feesten organiseert in andere regio's van Nederland....

Read More

By The Creek Festival: Een case over een uitverkocht Festival

By The Creek: Where life is better. Vier van de grootste partijen uit drie verschillende genres (house, techno en R&B/hiphop) creëeren samen een divers en extravagant festival. waar natuur en mens samenkomt: Dans aan het water, op de weides of op de industriële vibe onder...

Read More

Pleinvrees On Tour: Data-driven lokale event campagnes

Met de gear in de hand, trekt Pleinvrees door 't ganze land: Met shows in Nijmegen, Groningen, Utrecht en uiteindelijk de thuisbasis Amsterdam biedt On Tour een line-up die men niet vaak ziet. Het doel is om deze evenementen uit te verkopen....

Read More
Loading new posts...
No more posts