Growth hacking is een redelijk nieuwe methode om jouw bedrijf te ontwikkelen.
Door veel te experimenteren en data bij te houden zien wij snel waar kansen liggen. Wil jij experimenteren met online groei? Neem contact of lees onderstaande verder over onze aanpak.
Growth Hacking oftewel de lean-startup methode, is een methode waarbij je budget en resources zo effectief mogelijk wordt ingezet om online groei aan te jagen. Deze methode is een redelijk nieuwe data- en experiment gedreven marketing tactiek met focus op groei voor je bedrijf. Omdat je bij Growth Hacking op basis van experimenten werkt, kun je snel achterhalen wat wel of niet goed werkt. Daarmee is het dus ook tijd- en kostenbesparend. Growth Hacking wordt vaak door ons aanbevolen voor start-ups en scale-ups (MKB).
Laat al je marketingtaken stroomlijnen en automatiseren door middel van Marketing Automation. Dus benader consumenten op het juiste moment door geautomatiseerd in te spelen op behandelingen of retarget consumenten die eerder op je site zijn geweest. Met Marketing Automation spelen we in op de customer journey van je websitebezoekers met als doel prospects te converteren naar klanten.
Een van de beste manieren om erachter te komen wat goed werkt, is door dingen te testen. Bij A/B testing worden dan ook twee of meerdere versies van bijvoorbeeld een webpagina, app of ad copy tegen elkaar opgezet zodat er goed kan worden gemeten welke versie het beste presteert. Niet zeker over je nieuwe web design? A/B testing is the answer!