HET JUISTE MOMENT VOOR INTELLIGENTE MARKETING.

Haak met je marketing campagnes in op de juiste moment. Onderstaande geven we je graag inspiratie voor het kiezen van dit juiste moment.

Wil je sparren over wat bij jouw organisatie past? Neem dan eens contact op of bel ons: 0207727577


Pinksteren

INHAKEN MET IM LOUNGE

Pinksteren wordt gevierd op de zevende zondag na Paaszondag. Het is daarmee de negenenveertigste dag ná paaszondag, of volgens een andere definitie de vijftigste en tevens laatste dag van Pasen. De tijd vanaf de eerste maandag na Pinksteren heet ook wel groene tijd. Een fijne...

Wereld Milieu Dag

INHAKEN MET IM LOUNGE

Wereld Milieu Dag (Engels: World Environment Day) wordt sinds 1974 jaarlijks door de Verenigde Naties georganiseerd. De inzet is om overheden en bevolking stil te laten staan bij ons milieu. Dit is een dag met veel educatief belang voor het milieu! Wellicht interessant voor jouw...

Dag van het Kapitalisme

INHAKEN MET IM LOUNGE

Steun de vrije handel, winst, het bedrijfsleven, de welvaart, individuele rechten, globalisering, particuliere eigendommen, vrijheid van meningsuiting, creativiteit en innovatie. Met andere woord steun de welvaart, het kapitalisme! De Dag van het Kapitalisme is opgericht als tegengeluid voor de antiglobaliseringsbewegingen. Dit is een dag met...

Internationale Sushi Dag

International Sushi Day viert deze potentieel heerlijke maaltijd en probeert mensen bewust te maken van de waarheden en ficties eromheen. Zoiets heerlijks als sushi moet zeker gevierd worden! Wellicht interessant voor jouw merk om op in te haken? Image by Adamsov Production from Pixabay

Vaderdag

INHAKEN MET IM LOUNGE

Vaderdag is een feestdag ter ere van vaders, waarbij hun vaderschap, vaderlijke plichten en de invloed van vaders in de samenleving wordt gevierd. We wensen alle vaders een fijne vaderdag! Ook je kunt een leuke vaderdag post op al jouw socials doen! Image by Daniela...

Bonbon Dag

INHAKEN MET IM LOUNGE

Zoiets heerlijks als bonbons moeten zeker gevierd worden! Wellicht interessant voor jouw merk om op in te haken? Image by Jill Wellington from Pixabay

Offerfeest

Het Offerfeest of het Grote Feest (Arabisch: عيد الأضحى, Id al-Adha) is het tweede Id-feest in de islam. Het wordt gevierd ter nagedachtenis aan de profeet Ibrahim (Abraham), die bereid was zijn zoon te offeren in opdracht van God. De Koran noemt echter geen naam...

Dag van de Camera

INHAKEN MET IM LOUNGE

In 1839, Louis Jacques Daguerre took the first fixed image that didn't fade. He is recognized for his invention of the daguerreotype process of photography. He became known as one of the fathers of photography. De camera is een van de grootste key points in...

Social Media Day

INHAKEN MET IM LOUNGE

Social media, we kunnen niet meer zonder. Niet gek dus dat er in 2010 een speciale dag in het leven is geroepen. Wereldwijd is het vandaag, 30 juni, Social Media Dag. Dé dag om over de hele wereld de impact van social media te vieren....

Keti-Koti

INHAKEN MET IM LOUNGE

Keti Koti is een jaarlijks terugkerende Surinaamse feestdag ter viering van de afschaffing van de slavernij. De naam stamt uit het Sranantongo en betekent Ketenen Gebroken. Een erg belangrijke feestdag, niet alleen Surinaamse gemeenschap, maar voor heel Nederland! Past het bij jouw merk om hier...

Roze maandag

INHAKEN MET IM LOUNGE

Roze Maandag is een evenement voor homo- en biseksuelen, lesbische vrouwen en transgenders (LHBT'ers) dat jaarlijks plaatsvindt in juli op de eerste maandag van de Tilburgse Kermis. Het feest ontstond in 1990 en trekt elk jaar tussen de 250.000 en 300.000 bezoekers, waarmee dit het...

Amsterdam Gay Pride

INHAKEN MET IM LOUNGE

Sinds 1996 vieren we dit mega evenement in onze hoofdstad en komen er honderdduizenden bezoekers naar Amsterdam. Het spektakel gaat de eerste zaterdag van start met Pride Park. De hele week lang zijn er straatfeesten en parties in clubs en (gay)bars. Op de tweede zaterdag...


OVER IM LOUNGE

WIJ ZORGEN VOOR MEDIA PERFORMANCE

IM Lounge is een Media Performance agency. Wij ontwikkelen media strategieën en doen media-inkoop. Wij zorgen voor de juiste boodschap, voor de juiste doelgroep op het juiste moment. Daarbij geloven wij dat mediastrategie tegelijkertijd met de creatie strategie moet worden ontwikkeld. Neem eens contact op om te overleggen hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen!