SOCIAL MEDIA: VAN WEBCARE TOT ADVERTISING
› DE DIVERSITEIT VAN SOCIAL MEDIA
Het continu groeiend aantal social media platformen biedt jou als merk de kans om gericht in contact te komen met jouw doelgroep
Zowel in consumenten als zakelijke omgevingen: elk platform biedt een uitgebreide mogelijkheden om in contact te komen. Van relevante content to gerichte advertenties. Wij stellen op basis van jouw doelstelling een ideale content- of mediastrategie op.
Ook weten hoe je social media voor jou kan laten werken? Neem contact op!
Door de zeer specifieke targeting mogelijkheden van Facebook is dit het sociale medium bij uitstek om een zeer specifieke doelgroep te bereiken
Door te targeten op leeftijd, geslacht, interesses of zelfs specifiek gedrag van de doelgroep weten wij de juiste doelgroep te bereiken. Ook remarketing of ander gebruik van jouw eigen klanten database is mogelijk.
Neem contact op met ons voor meer informatie over advertising op Facebook.
Advertising op het snelst groeiende sociale netwerk is ook beschikbaar in Nederland en door ons al voor diverse klanten succesvol toegepast
Het is mogelijk om video’s, een enkele afbeelding of meerdere afbeeldingen in een carrousel te tonen. Ook kunnen link ads ingezet worden om vanuit Instagram meer bezoek naar de website te realiseren.
Benieuwd naar onze Instagram cases? Neem contact op.
Twitter is het medium bij uitstek om een vooruitstrevende doelgroep te bereiken
De verschillende vormen van adverteren of je account te promoten zorgen voor een maximale impact onder de door jou gekozen doelgroep. Maar ook om je bereik te vergroten of om extra volgers te vergaren.
Meer weten over Twitter Advertising? Neem contact met ons op!
Voor een kwalitatieve bijdrage aan B2B doelstellingen is LinkedIn een bijzonder goed platform
Door specifiek op bedrijven en medewerkers te targeten is het mogelijk om op een hele specifieke zakelijke doelgroep, de juiste boodschap te verkondigen.
BE SOCIAL, BE CONNECTED!
LEES ONZE BLOGS OVER SOCIAL MEDIA:
HISWA te water start 2017 campagne met IM Lounge
HISWA te water 2017 De HISWA te water is de meest complete botenbeurs op het water van Europa. Dit jaar zijn er rond de 250 nieuwe boten te bewonderen. De beurs vind dit jaar plaats op 29 augustus tot en met 3 september op de NDSM-werf in Amsterdam. Het is dé beurs...
IM Lounge samen met Marine Museum aan de slag met Zeeslag
Zeeslag tentoonstelling In samenwerking met onze creatieve partner Epidemie zijn we voor het Marine Museum van start gegaan met een eerste gezamenlijke campagne: de Zeeslag tentoonstelling. Deze nieuwe expositie is opgezet om twee grote zeeslagen uit de Nederlandse...
IM Lounge goed op weg met Kies de Beste Band campagne
Zijn jouw autobanden wel veilig? Veel Nederlands rijden te lang door op versleten, beschadigde of de verkeerde banden. Kies de Beste Band gaat hier wat aan doen met de hulp van IM Lounge. Voor Kies de Beste Band zijn we in samenwerking met onze...
IM Lounge aan de slag met Bruynzeel Keukens: “De Keuken die werkt”
Misschien heb je het al gezien en/of gehoord: “De Keuken die werkt” campagne van Bruynzeel Keukens. Met deze boodschap gaat Bruynzeel Keukens dit jaar mensen inspireren om hun onhandige keuken te vervangen voor een keuken die wel werkt. Being There is verantwoordelijk...
Google Display campagnes? Let op je instellingen! | Marketingfacts
Displaycampagnes. Afhankelijk van je doelstelling een nuttige toevoeging aan je AdWords-account. Heb je een brandingdoelstelling? Wil je aan de hand van remarketing je conversies een boost geven? Het gebruik van een displaycampagne is dé manier om snel veel...
Realtime bidding bij online branding-campagnes: nieuwe trigger nodig voor optimalisatie | Marketingfacts
Realtime bidding bij online branding-campagnes: nieuwe trigger nodig voor optimalisatie | Marketingfacts.