Ben jij een wereld verbeteraar? Een Non-profit? Een optimist? Een fondsenwerver? Een goede doelen marketeer? Maar vooral een echte weldoener?
Dan weet je ook dat je dat moet uitdragen. Wij kunnen helpen jouw Non-profit organisatie in contact te brengen met vrijwilligers, donateurs, fondsen. Maar ook kunnen wij helpen een boodschap te versterken, bekendheid genereren en helpen gedragsverandering voor elkaar te krijgen. Vaak start dit met een een Google Grant: $10.000 gratis advertentiebudget per maand voor jouw goede doel!
Wat is jouw goede doel? Laten we starten met een vrijblijvende kennis making! Neem contact op om te kijken hoe we jouw goede doel verder kunnen helpen!
Onze brede ervaring zetten we ook graag in voor jouw organisatie
Maak gebruik van onze ervaring die hebben we hebben opgedaan in de vele campagnes die we hebben opgezet voor Non-profit organisaties zoals: MamaCash, MIND, Ypsilon, Impuls & Woortblind en Over Rood.
We hebben ook al ruim $1.500.000 aan Google Ad Grants budget gericht weten in te zetten; van aanvraag tot continue verbetering. Zo komt ook de zoeker in contact met de tientallen goede doelen die we hebben mogen helpen!
Neem contact met ons op om te kijken hoe we jouw goede doel kunnen helpen.
1 op de 7 vrouwen krijgt borstkanker. Speciaal voor deze vrouwen heeft Pink Ribbon een loterij opgezet. De Pink Ribbon Loterij is ontstaan om ook tijdens de corona tijd aanwezig te kunnen zijn en te
Easee is een Noors bedrijf dat (thuis)opladers voor elektrische auto’s verkoopt. De Ace bureaus Born05 (Digital Branding), Glasnost(PR & Storytelling) en IM Lounge (Media Performance) hebben
Na ruim twee jaar kunnen toeristen weer naar Amsterdam! Localbus is een bus van EBS waarmee toeristen het Nederlandse platteland rondom Amsterdam kunnen ontdekken. Voor slechts € 12,50 ontdek je 3 r
› Voor onze klant Suresy lanceerden we de eerste merkcampagne in Nederland. We starten met (Digital) Out of Home, Radio, Display, Social Media en Search. Als het om gezondheid gaat, geeft Sur
› We luisteren naar de Airborne Podcast “GIEP”, over een van de meest invloedrijke reclamemensen die ons land ooit heeft gekend, Giep Franzen. De Podcast GIEP vertelt het verhaal
Sinds februari is Jan-Willem Stoop (40) na zes jaar terug bij IM Lounge en versterkt hij het MT van het Amsterdamse media performance bureau. Hiervoor was Jan-Willem Client Partner bij OMD Nederland e